ПОВЕРНЕННЯ ТА ГАРАНТІЇ НА ТОВАР
У цьому розділі ми пояснимо які гарантії отримують наші клієнти, а також умови обміну та повернення товарів.
ВАЖЛИВЕ
1. Ми гарантуємо якість товарів, які ми продаємо в нашому інтернет-магазині
2.Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 календарних днів з моменту покупки
3.Ми гарантуємо своєчасну відправку і повну комплектацію згідно вашого оплаченого замовлення
4. Повернення грошових коштів буде здійснено протягом 1-3 робочих днів, після отримання нами товару, що повертається вами.

Зверніть увагу на наступне:
Обмін товару можливий, якщо товар не був у використанні і зберіг свій товарний вигляд (упаковку, пломби, заводські маркування тощо).
Обміну або поверненню кондитерські інгредієнти не підлягають.

Часті запитання щодо повернення та умов гарантії, дивіться в "Додаткові умови повернення або обміну"

Що мені робити, якщо раптом я отримаю бракований товар?
Згідно з п. 1 Гарантійних умов, ми гарантуємо якість товарів, які ми продаємо, і перевіряємо їх перед відправкою (але завжди є невелика ймовірність прихованого заводського браку), тому ми завжди готові замінити бракований товар на аналогічний новий або повернути вам гроші. Для цього Вам потрібно зв'язатися з нами в робочий час за номерами телефонів, зазначених у розділі "Контакти" на нашому сайті. Повідомити нас про брак необхідно протягом 3-х днів з моменту отримання товару. Буде потрібно фото бракованого товару.

Що мені робити якщо в замовленні не те, що я замовляв(ла) або не вистачає позицій за моїм замовленням?
Згідно з п. 3 Гаратійних Умов, ми гарантуємо повну комплектацію відправленого вам замовлення.
 У присутності представника транспортної компанії або кур'єра уважно перевірте відповідність позицій в замовленні з позиціями в бланку замовлення, можливо, ви коригували вашу заявку, додавали, видаляли або міняли товари і забули про це. Товари можуть бути вкладені один в інший, або кілька товарів можуть бути вкладені в одну упаковку і т.д.
Если ваша проблема не вирішена, тоді зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом: за номерами телефонів зазначених у розділі "Контакти" на нашому сайті. ми знімаємо процес складання та пакування на відео, знайдемо ваше замовлення і якщо непорозуміння сталося з нашої вини, то компенсуємо Вам зручним для вас способом: відправимо товар, якого бракує, замінимо за власний рахунок бракований або ж повернемо гроші.

Як замінити або повернути все замовлення або його частину?
Згідно з п. 2 Гарантійних Умов, ми гарантуємо повернення або обмін придбаного у нас товару протягом 14 календарних днів з моменту купівлі товару. Для цього Вам потрібно зв'язатися з нами в робочий час за номерами телефонів зазначених у розділі "Контакти" на нашому сайті.

Хто буде оплачувати повернення або обмін товару?
Згідно з п. 3 Гарантійних Умов, якщо непорозуміння сталося з нашої вини, то ми беремо на себе всі витрати, пов'язані з поверненням продукції в разі виявлення браку або невідповідності замовлених продуктів.Нагадуємо, що огляд вашого замовлення повинен здійснюватися на транспортній компанії при отриманні вашого замовлення, у присутності представника компанії-перевізника або кур'єра. 

Який процес повернення грошей?
Згідно з п. 4 Гарантійних Умов, ми гарантуємо повернення грошей протягом 1-3 робочих днів, після отримання нами товару, що повертається. 

Усі інші дії щодо повернення товару і грошових коштів, які не потрапили в цю статтю, здійснюватимуться згідно із Законом України "Про захист прав споживачів"